25 Ağustos 2012 Cumartesi

Tess Gerritsen ile Tanışmaya Çalışma Çabalarım

Günlerden birgün Limango'nun günlük kampanyalarını incelerken baktım ki değişik bir çok yayın evinin kitaplarının 9,90 ve 5,90TL lik fiyat dilimleriyle satışa çıkarmışlar. Benden kaçar mı hiç!! Tabiki hayır. Ancak kitapların büyük çoğunluğu pek duymadığım, adını duysam da okumadığım yazarlara aitti. Ben de hemen kitapyurduna girdim. Limangoda satışta olan yazarları araştırmaya ve yapılan yorumlara bakmaya başladım. 

Uzun araştırmalarımın sonucunda Tess Gerritsen'e şans vermeye karar verdim ve 4 kitabını birden aldım! :) Bayağı büyük şans tanımışım:P 

Ben okumaya ilk önce Siliniş kitabından başladım.Kitabın daha çok başındayım ancak hemen gerilim heycan başladı. Aslında bu tarz kitaplarda klasik bir giriş yoludur bu. Bakalım sonumuz hayır olsun. 

Araştırmalarım sonucunda fark ettim ki ablamızın çokca müdavimi varmış. Ben yeni tanımışım. Çok şaşırdım ziraa çok kitap okurum bu teyzeyi gözden kaçırmışım. Bisürü kitabı var, deli gibi satıyor falan. Teyzemiz tıpçıymış o nedenle tıbbi polisiye cinayet falan yazıyor. Ne kadar açıklayıcı oldum dimi:P Kitabı bitirince derinlemesine bi analiz yapıcam. Beni bekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder