14 Ağustos 2012 Salı

RAMSES Okumak

Evlendiğimden beri pek fazla kitap okumaya fırsat ayıramamış olsam da, yine de sürekli elimin altında bulundurduğum bir kitap serisinden bahsetmek istiyorum. Evet biraz geç kalmış olabilir ve kitaplar yıllar önce Türkçeye çevrilmiş olabilir ancak ben moda olduğu zamanlarda kitapları okumaktan ve filmleri izlemekten imtina eden bi tip olduğum için daha yeni okumaya başladım.. Kitapların cep boyunu aldım ki, bunun asıl nedeni serinin 5 kitaptan oluşması ve ucuza kapatmaya çalışmamdı. Ama şuanda çok para harcayasım olsa da cep boyunu alırdım diyorum çünkü sürekli çantamda orda burda taşıdığım için acayip pratik oldu. Ramses serisini ilk kitabını alırken fazla bişey beklemeden, sadece Mısır kültürüyle ilgili biraz fikrim olsun bari diyip aldım ve hatta ilk kitabın yarısına gelene kadar dilini yadırgadım. Ancak diline alıştıktan sonra gerisi çok akıcı gidiyor. Çok farklı bir kültür ve büyük bir disiplin, bunun yanısıra mısır diyince aklımahep çöl geldiği için bu kadar bereketli topraklardan ve refah bi yaşamdan bahsedilmesi beni şaşırttı doğrusu. Belki de benim cahilliğimdir bilemiyorum. Şuanda 4. kitaptayım ve hiç sıkılmadım. Hatta 5. kitap bittiğinde neyapıcam diye düşünüyorum. Şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder